2013. augusztus 29.

Hetedik fejezet



Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting~ Justin szemszöge ~

A suli szokásosan telt számomra, szívattam a strébereket, beszóltam a tanárnak, szóval átlagosan telt. Csak halálra untam magam, mert a kiszemeltemet nem szívathattam, de majd hamarosan. Alig várom az estét, hogy megnyerjem a fogadást. Olyan nagy bulit fogok csapni, hogy azt egy életre megmarad mindenkiben, azt garantálom. Ezen a kijelentésemen muszáj voltam felröhögni, persze a mellettem üllő Lucy tudta, hogy mi ilyen mulatságos számomra. Lassan simogattam a csaj combját, majd egyre jobban kényeztettem az érzékeny területét. De a többi nem következett be, mert megszólalt a csengő, ami azt jelenti, hogy húzás haza ebből a szar helyből.

Parkolóban beszélhettük kedves barátommal, Danielel, hogy milyen jó nyereményem lesz, de ő azt hiszi, hogy elvesztem a fogadást. Épp várjuk a stréberkét, lassan 10 perce dekkolunk a kocsimnál, de ez a ribi nem bírna jönni. Elköszöntem barátomtól, majd beindultam a suliba, hogy megkeressem a szerencsétlent. Nem kellett sokat keresnem, csak 4 terembe mentem be. A matek tanárjával nézték a könyvet, tuti valamit nem értett a csajszi, tuti nem maradtam volna ezért még 10 percet ebben az épületben. Hálás mosollyal köszönt el Jemina, majd meglepődve vette észre, hogy ott állok az ajtóban.
- Hello, baby! - adtam egy gyors puszit a szájára.
- Hát te? - kérdezte azzal az idegesítő mosollyal az arcán.
- Gondoltam megvárlak. Arra gondoltam,- tettem félre egy tincsét - hogy ma este eljöhetnél hozzám. Randira? - itt egy kicsit elfintorodtam, mert gusztustalan belegondolni, hogy vele randizok, de fő a nyeremény.
- Benne vagyok. A szüleim három napra elutaztak pihenni, szóval semmi akadálya. - harapott puha ajkaiba.
- Ennek örülök, akkor majd estefele küldök egy sms-t, drága.- simogattam meg fehér arcát, majd egy csókot adtam neki.
- Rendben. - majd elsétált formás hátsójával együtt. Szép kerek feneke van, kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet az ágyban. Büszkén sétáltam a kocsimhoz, de hétfőn még büszkébb leszek magamra, mert nyerni fogok. Még átugrok a haverokhoz, utána pedig otthon intézem a dolgaimat.

~ Jemina szemszöge ~

Boldogan sétáltam haza, Justin randira hívott, annyira boldog vagyok, hogy az valami hihetetlen. Egyből szobámba rohantam, ahogy megérkeztem az otthonomba. Elővettem a titkos könyvem, majd írni kezdtem.
Gyomrom már olyan kicsi volt, mint egy bolha. Izgultam az este miatt, hisz életem első randijára megyek, szóval szépnek és felszabadultnak kell lennem. Olyan sok minden kavargott a fejemben, amit most muszáj voltam leírni a titkos könyvecskémbe. Hamar előkotorásztam, majd írni is kezdtem.

Kedves Naplóm!
Tudod, sok minden történt velem ezen a héten, de a hét utolsó napja a legjobb. Ma fogok randira menni Justinnal, igen, Justin Bieberrel! Évek óta tetszik nekem ez a fiú, soha életembe nem gondoltam, hogy pont vele fogok elsőnek csókolózni és romantikázni, de elmondhatatlanul boldog vagyok. Isten is megtalált ezen a hatalmas Földön, mert a szüleim elmentek pihenni 3 teljes napra. Kevésbé piszkálnak a suliban. És a nagybetűs: RANDIRA MEGYEK JUSTIN BIEBERREL! Tudom, hogy állandóan erről írok, de még mindig nem tudom felfogni. Most viszont megyek készülődni. Jó éjt Naplóm!

A könyvet simán a fotelbe löktem, mert senki nem fog a szobámban mászkálni. Kicsit pakolok, majd megyek készülődni.

~ Justin szemszöge ~

Örömmel kanyarodok kedves barátom utcájában, majd az ujjam a csengőjére ragadt.
- Ki a faszom? - nyitja ki idegesen az ajtót Dan.
- Így kell üdvözölni egy nyertest? - röhögtem ki barátomat.
- Na, sikerrel megfektetted a csajt? - vigyorodik el.
- Még nem, de ma este fogom!- húzom fel szemöldököm. - Na, engedjük be. - toltam arrébb a srácot. Menően ártalom be, majd boldogan veszem észre, hogy a társaság fele itt szívják a füvet. Szomorúan utasítom vissza a kényeztető drogot, de ma nem lehet. Kicsit fényeztem magamat a társaság előtt. Kertem Dantől gyertyákat meg romantikus cuccokat, majd kocsival hazamentem. Rendeltem kínai kaját, remélem szereti az a szuka, mert nincs sok kedvem a kedves Justin-t játszani. Fehér asztalterítőt, edény, ezüst színű gyertyák, szirmok az asztalon. És most jöhetek én. Durván egy óra alatt készen is lettem. Egy fekete nadrág, fehér kivágású póló, lila cipő. Most jön az utolsó feladat. Éjjeli szekrényemet egy kicsit elfordítottam, hogy a telefon belássa a teljes ágyat. 20 perc alatt sikerült megtalálni a telefon pontos helyét, mert egyszer túl közel, távol, szóval sokat szenvedtem vele. Már csak a csaj hiányzik. Az agyam is tiszta. Órámra pillantva sietek a tükör elé. Már csak 25 percem van, míg Jemina megérkezik, de tudni lehet rólam, hogy a hajam az szent, s most reménykedni tudok, hogy ilyen kis idő is elég, hogy tökéletesen nézzen ki.

~ Jemina szemszöge ~

Teljesen készen vagyok. Hajam enyhén göndör, ami a vállamon pihen. Smink csak egy szempillaspirálból áll. Egy ruha van rajtam, ami halvány rózsaszín. Térdem feléig ér, mert jó benyomást akarok kelteni, ő lesz az első, aki térd feletti szoknyában lát. Egy fehér topánka díszeleg a lábakon. Rózsaszín táskámba beletettem a kulcsom, majd még ellenőriztem, hogy a riasztó be van-e kapcsolva. Végül elindultam Justinhoz. Kicsit sötét van, de busszal megyek, ami 15 perc.

Leszálltam a buszról, majd megnyitottam a Justintól kapott sms-t, hogy megnézzem melyik az ő házszáma. 326-os, nem sűrűn jártam ezen a helyen, de szerencsére sikeresen eljutok a megadott helyre. Szép, nagy fehér ház előtt találom magam, ami tele van ablakokkal, remegő kézzel nyomtam meg a csengőt. Másodpercek elteltével beleszólt bársonyos hangjával Justin.
- Igen?
- Szia. Jemina vagyok! - nevettem fel zavartan.
- Okés, nyitom is. - majd az ajtó rezgéssel jelezte, hogy bemehetek rajta. Tenyerem izzadni kezdett, amikor pillantásom Justinon akadt meg. Összefont karokkal dőlt neki az ajtónak. Mosolyogva léptem fel a lépcsőkön. Egyből ajkaimra tapadt. Boldogan váltam el szerelmemtől. Lassan besétáltunk a lakásába, amibe körbe is vezetett. Végül a kertbe mentünk ki. Csodás volt, ami ott fogadott. Az asztal gyönyörű fehér terítő fedte, rajta égő gyertyák és szirmok. Barátom udvariasan viselkedett velem. Nagyon jól éreztem magam a vacsorán. Sokat nevettünk és voltak érzéki percek is. Végül bementünk a házba, de Justin eltűnt, így pezsgős poharammal a kezembe néztem az édes képeket. Szerintem Justin szerepelhetett rajtuk, de nagyon aranyosak a képek. Fel is kuncogtam, majd egy meleg kezet éreztem a hasamon. 
- Még nem is láttad a szobámat!- vette ki a poharat a kezemből, majd maga felé fordítva megcsókolt. 
- Azt elfelejtetted.- kuncogtam fel. 
- Gyere.- fogta meg a kezemet, majd a lépcső felé mentünk. Hamar megérkeztünk a magánhelyiségébe. Egyszerű volt a szoba, mint egy átlagos tinédzser zuga lenne. Justin kezemet kezdte el simogatni, majd a nyakamat vette célba. Lassan lehelt rá apró puszikat, s így felfelé haladva az ajkamhoz, amit a szája uralma alá vett. Kezemet nyaka köré fontam, majd barátom lassan hátrálni kezdett az ágy fele, majd arra lettem figyelmes, hogy puhát érzek a hátam alatt. Justin óvatosan simogatni kezdte a hasamat, majd lassan lekerült rólam a póló is. Kicsit féltem, de bíztam a fiúban. Kezei útnak indultak fedetlen testemen, majd csókokat nyomott nyakamra, s majd arra lettem figyelmes, hogy erős fájdalmat éreztem alul. Justin figyelmeztetés nélkül hatolt belém, ami meglepett. Durván csinálta az egészet. Gyorsan mozgott, ami nagy fájdalmat okozott a testemnek, de kicsit későn már a fájdalom eltűnt, s hangos nyögések hagyták el a számat. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar fog megtörténni az első, de hagytam magam, mivel előbb-utóbb úgyis ide tértünk volna ki. 

~ Justin szemszöge ~

Hamar szabadítottam meg Jemina-t a ruháitól, nem akartam vacakolni vele. Már vártam, hogy túl legyek rajta, és megkapjam a nyereményt. Teste szép volt, bevallom. Pont jó erre az estére. Azt hittem, hogy egy kicsit visszakozni fog, de nem. Ki állna nekem ellent. Ellenállhatatlan vagyok. Könnyen férkőztem a lány intim részéhez, mivel teljesen széttárta lábait. Lehet kicsit megszeppent, ami jó is. Szótlanul hatoltam belé. Jó érzés volt kielégíteni magam, ezzel a naiv kislánnyal. Éreztem, hogy körmeit hátamba és vállamba vájta. Ha ott marad a nyoma, kitekerem a nyakát. Láttam rajta, amikor már nem fájt neki, letörölte a pár kósza könnyét arcáról, és hangos, örömnyögések hagyják el száját. Amikor már elértem én is a gyönyört, befejeztem, s felkeltem az ágyról. Felöltöztem, ahogy ő is.  Csókkal köszöntem el a kis strébertől, majd boldogan siettem a szobámba, s első dolgom a telefonom volt.
- Mi a faszért hívsz ilyen későn? - mormogta álmos hangon Dan. 
- Hétfőn nagy dolog fog történni az iskolában.- nevettem a telefonba.

_________________________________________________________________________

Sziasztok!

Bocsánat, hogy ilyen későn jelentkeztem (Enchil). Csak büntibe voltam és persze, hogy nem 1-2 hét büntim volt.. na meg történtek velem dolgok.. Bocsánatot kérek a rész miatt.. sajnos nem olyan lett amire számítottam.:/ ezért bocsánatot kérek.:/ Remélem Niki:) és ti se haragszotok rám. :) Puszi nektek!  

4 megjegyzés:

  1. Imádoom!!! És am nem harakszunk!! <3 de siess a kövivel!!! <3 :-*

    VálaszTörlés
  2. Mit beszélsz, édes?:D Nekem nagyon tetszett, csak, hogy tudd! :D Remélem most már minden sínen lesz, és újra belendültök, hiszen most már elértük a várva várt eseményt :D::D Kíváncsi vagyok, hogy ezután mi lesz, vagyis van sejtésem, de azért megöl az ideg, hogy ezek után Jus hogy fog megváltozni, meg minden :O :D:D:
    Szóval siess Niki! :D:D:D:D
    És Enchil, nehogy azt gondold, hogy elfeledkeztem rólad, mert nem! :D
    Az Em és Jus főszereplésével játszódó blogodhoz még régebb írtam kommit, nem a legutoljára írt részhez, hanem az azelőttihez, de nekem egyedül nem válaszoltál :/ Lehet elkerülte a figyelmedet. :d Vagy lehet, hogy már válaszoltál, csak még nem tudok róla :D xD Na ..érted.. xD
    Szóval siessetek, mert már tűkön ölök :D xoxo

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy így gondolod!:) Igen, én is remélem, hogy minden sínen menni fog!:) Inkább most nekem kell lendületbe menni, mert én nekem kellett volna mar hamarabb megírni a részt, így is Niki szépítette.:) Igen, végre jön a várva várt reszecske. Majd kiderülnek a dolgok!:D Tényleg azt hittem, hogy elfelejtettél.:/ Tényleg nem válaszoltam?:O Annyira sajnálom. Akkor válaszolok is:) Niki nem dög titeket ennyire varakoztatni, mint én!:D

    VálaszTörlés
  4. Hú, akkor jó hogy tetszik:) És annak is örülök, hogy nem haragszol/otok!:) Szerintem Niki hamarosan hozni fogja! <3:)

    VálaszTörlés